pühapäev, 24. juuni 2012

Kana pähklivõiga

Kuidagi pikaks venivad need blogipostituste vahed viimasel ajal. Ning sain ka küsimuse, et kas söömine maha jäetud või mis toimub :) Ikka sööme. Kuigi tuleb puhtsüdamilkult ning kergemat karistust lootes üles tunnistada, et olen poest külmuatud pitsasid viimase kuu jooksul rohkem koju toonud kui viimase paari aasta jooksul kokku. Mis siis toimiub? No mina olen nüüd trennitibuks hakanud ning seoses sellega ei luba mu südametunnistus omale vahukooreseid kastmeid ning nisujahu tooteid. (no ooook... ega ma terve selle aja nüüd pühak ka pole olnud... ei sobiks mu imagoga...) Mina söön suvikõrvitsat ning maasikaid (täielik maasikavaimustus on mind see aasta tabanud) ja härra sööb külmutatud pitsat :) Vahel ikka teen talle paariks päevaks toitu ette ning vahel on see ka midagi uut. Proovisin panninurgast ise ka veidi seda kastet.... njämmm...
Retsept ise muidugi minu lemmikust GF'st. 

4 kanafileed
1 spl päevalilleõli
1 suur küüslauguküüs
peotäis koriandrit
1 punane tsillikaun
4 cm jupp ingverit 
150 ml kanapuljongit
200 g kreeka jogurtit 
5 spl pähklivõid 







Kuumuta pannil õli, lisa kanafilee ning pruunista. Purusta blenderis küüslauguküüs, koriander, puhastatud tšillikaun ning ingver. Vala saadud segu pannile, prae minut ning seejärel lisa puljong, kreeka jogurt ning pähklivõi. Kuumuta segu nõrgal tulel umbes 10 minutit kuni kaste pakseneb ning kana on pehme. Serveeri riisiga. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar