esmaspäev, 29. veebruar 2016

Lõhepirukas

Tere

Mina olen Triin. Nüüdseks abielus ning teen igapäevaselt süüa ühele teismelisele kasvavale noormehele, ühele täiskasvanud (loodetavasti) mehele ning ühele beebitüdrukule.
Blogimisest eemal oldud juba üle 2 aasta ja selle aja jooksul on mu elus palju muutunud, kuid üks asi on jäänud samaks... head toitu meeldib mulle endiselt süüa. Selle nädala jooksul olen mitu korda avastanud, et sooviks mõnda eriti hästi õnnestunud toitu korrata aga ei mäleta enam kuidas ma seda tegin. Viimane aeg uuesti parimad palad kirja panna. Seekord ei sea ma eesmärgiks enamust kirja saada vaid ikka neid mis paremini õnnestuvad. Ja see pirukas tundus siia sobilik lisada, sest viimane toit enne pausi oli samuti lõhega... Eks näis kuidas see blogimine nüüd välja tuleb...


Laupäevane varajane õhtusöök sai valmis asjadest mis olid külmikus olemas ning millega toimetamine ei võtnud eriti palju aega.  Tulemus oli aga ootuspäraselt mõnus. Lihtsad maitsed on ikka head....



500g lehttaigent
1 porru viilutatud
1 spl võid
350g toorjuustu
1 muna
1 sidruni riivitud koor ning mahl
1 spl hakitud tilli
200 g kuumsuitsulõhe

Rulli lehttaignast kas üks üks suur või mitu väiksemat ruutu/ristkülikut ning aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Sulata pannil või ning prae porruviile seni kuni nad on pehmed. Sega kõik ülejäänud ained ning määri taignale, jättes servad puhtaks. Küpseta 220 kraadises ahjus 15-18 minutit.

1 kommentaar: