teisipäev, 22. veebruar 2011

Šokolaadi-mandliküpsised

Minu kallis sõbranna on lubanud mulle vähemalt pool aastat, et tuleb mõnel õhtul mulle külla.. nüüd täna oli see tähtis päev siis. Ma tean, et talle meeldib šokolaad ning ma pole kunagi kuulnud teda rääkimas sellest, et mandlid kuidagi vastumeelsed oleks... seega oli ainuõige valik teha šokolaadi-mandliküpsiseid, mille retsept mul juba pikemat aega proovimist ootas. Täiesti kobedad präänikud tulid.
Allikat kahjuks ei mäleta.. internet igal juhul.

500 ml jahu
200 g soolata võid
1 muna
100 g suhkurt
1 tl vanilliekstrakti
80 g kakaopulbrit
1 tl küpsetuspulbrit
0,5 tl soola
50 g mandlilaaste
120 g tumedat šokolaadi





Vahusta toasoe või ning suhkur. Sega teises kausis jahu, kakaopulber, sool ning küpsetuspulber. Lisa või-munasegule muna ning vanilliekstrakt ja sega korralikult. Lisa jahusegu võile ning sega korralikult läbi. Haki šokolaad peeneks ning sega koos mandlilaastudega taignale. Veereta segust väikesed pallid ning aseta küpsetuspaberile. Suru kahvliga lapikuks ning küpseta 180 kraadi juures 15 minutit.
Antud kogusest sain seekord 30 küpsist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar