teisipäev, 8. märts 2011

Sidruni-beseekook

Retsept, mis on ammu oodanud proovimist. Tuleb ka tunnistada, et see on minu esimene kokkupuude beseega ning tulemus polnud võibolla just kõige parem. Aga alati on ju tore kui on arenguruumi :D Sidrunikreem oli igal juhul tõeliselt maitsev ning ma olen juba mõlgutanud mõtteid kuhu ma seda veel lisada saaks.. Ja isiklikult meeldib mulle sidrunisem maitse ning järgmine kord siis kasutan 2 sidrunit.

1 pakk Hagari muretaigent
4 muna
2 spl maisijahu
3 dl suhkurt
1,5 dl vett
2 spl võid
1 sidrun









Rulli taigen ning kata 25 cm koogivormi põhi ning ääred 2-3 cm kõrguselt taignaga. Torgi kahvliga taignasse augud ning küpseta 200 kraadi juures 15 minutit.
Kuumuta potis munakollased, suhkur, jahu,vesi, või ning sidruni mahl ja riivitud koor. Kuumuta kuni segu pakseneb. (Jääb natuke marmelaadi moodi) Kalla sidrunikreem küpsenud koogipõhjale ning vahusta munavalged ning 1,5 dl suhkurt. Tõsta munavalgevaht koogile ning küpseta 10 minutit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar