esmaspäev, 15. august 2011

Marineeritud angerjad

Eile sai elus esimest korda käidud kalaturul. Ma olen ülde elu jooksul jube vähe kala ostnud. Kogemus ei olnudki nii õõvastav, kui alguses olin kartnud. Ega mul seal lettide vahel muidugi pikka pidu ei olnud. Õhus olevad aroomid tegid oma töö... :D Koju tuli esimeseks proovipartiiks 4 angerjat ning suure uurimustöö tulemusena sai minu esimene kalamarineerimine just selline... Kusjuures kala marineerimiseks ei piisa ainult kala toomisest... meie koju tulid uued paraja suurusega purgid ja uus terav "kalanuga":)
Level 2 igal juhul minu kalabisnessis. Marinaadi jäi küll üle aga sellegipoolest kallerdas kõik ilusti ära. Järgmine kord teen sama koguse marinaadi umbes 2 kg kala peale.

1,5 kg angerjat
Marinaad:
1,5 l vett
21 tera pipart
21 tera vürtsi
3 loorberilehte
6 spl äädikat
4 spl soola
2 spl suhkrut












Puhasta angerjad, hõõrudes soolaga lima kalalt lahi ning eemalda sisikond. Lisa kõik marinaadi ained potti ning keeda umbes 15 minutit keskmisel kuumusel. Tükelda kala 4-5 cm tükkideks ning lisa marinaadi püstisena. Keeda 15-20 minutit, kuni nahk hakkab lahti lööma.  Aseta kalatükid purki ning vala peale parinaad. Kaaneta ning lase jahtuda. Säilita külmikus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar