pühapäev, 25. märts 2012

Korfu kalahautis e. Bourdeto

See, et mina valin toiduks kalahautise näitab kui kaugele ma olen jõudnud! :) No ega ma tõesti väga palju seda ei söönud aga ma ei saaks öelda, et mulle see ei maitsenud. Kuna minu kalasöömise ajalugu on nõnda lühike, siis ei oskagi midagi erilist selle kohta rääkida. Järgmine päev pidavat sellest hautisest päris kobeda supi saama.

1,5 kg kala, meil oli lõhe, forell ja kohe kui Heleni kätte saan siis ütlen, mis see kolmas kala oli!
1 sidruni mahl
meresoola, pipart
500 g sibulaid
5 küüslauguküünt
2 loorberilehte
1 tl kuivatatud tüümiani
1 tl kuivatatud rosmariini
250 ml kuiva valget veini
2 tl  cayenne pipart
1 tl paprikapulbrit
2 spl tomatipastat
100 ml oliiviõli

Piserda kalatükid sidrunimahlaga üle ning puista peale meresoola. Jäta tunniks seisma. Kurna ära tekkinud vesi ning vala potti. Lisa kõik koostisained potti ning kuumuta keemiseni. Lase nõrgal kuumusel haududa umbes 40 minutit. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar