neljapäev, 30. detsember 2010

Kanamaksapasteet

Minu täiesti esimene pasteeditegu! Kanamaks on sügavkülmas olnud juba vähemalt paar kuud ning iga kord kui Silver Spooni lehitsen tuleb meelde... Täna sai siis asi ette võetud. Originaalretseptist jäi lumeolude tõttu ära Marsala ja värske tüümian sai asendatud kuivatatud tüümianiga. Lisaks sellele sai kinnitust asjaolu, et ma pole suurem asi alkospets kui ma brändipudeli korgi ära lõhkusin. Minusugustele tuleb ikka suure punase noolega ära märkida pudelile et tõmba korki... ära keera! Muidu juhtub nii, et brändi on korgitükke täis ja ma pean mõõdutopsi ja õllekannuga brändit kurnama... PS. kõik kes te mulle nüüd külla tulete... ärge valige joogiks brändit või võtke oma pudel kaasa!

500 g kanamaksa
150 g võid
1/2 sibulat
3 spl kuivatatud tüümiani
1 tl soola
1/2 tl SM Triple Pepperit
2 spl vahustatud rõõska koort 35%
2 spl brändit












Sulata 100 g võid ja jäta jahtuma. Kuumuta pannis ülejäänud või ning lisa hakitud sibul, hakitud kanamaks ja tüümian. Prae keskmise kuumusega 5-6 minutit kuni maks ei ole enam roosakas. Purusta kogu segu blenderis ning aseta kaussi. Sega juurde jahunud sulatatud või ning brändi. Viimasena sega sisse vahukoor.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar