pühapäev, 15. mai 2011

Garam Masala

Mina ei tea kuidas teistel kodus on... aga igal juhul minul on kapis küll palju asju mis on ostetud nii, et ma kindlasti tahan seda kunagi proovida aga kuidagi selleni jõudmine võtab aga... Pakk garam masala maitseainesegu oli samuti seisnud sahtlis juba mitu kuud. Ja mul on väga hea meel, et ma seda nüüd siis proovinud olen. Nii lihtne ja nii maitsev. Kidlasti on see segu palju vähem teravam kui varem proovitud Chicken Tikka segu ning sobiv just India toitudega tutvumiseks.

1 tl õli
400 g kanafileed
1 pakk SM Garam Masala maitseainesgu
3 dl vett
2 dl hapukoort
Serveerimiseks riisi, värsket peterselli














Kuumuta pannil õli ning lisa väikeseks tükeldatud kanafilee. Pruunista korralikult ning lisa maiseainesegu ning vesi. Hauta mõned minutid ning lisa hapukoor ning kuumuta kogu toit läbi. Serveeri riisiga ning raputa peale värsket peterselli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar