pühapäev, 27. jaanuar 2013

Kalafilee koore-veinikastmes

Kuna viimase kahe aastaga olen ma harjutanud end sööma nii küüslauku kui sibulat, siis olen täiesti veendunud, et kunagi jõuan ka sinnani, kus mõni õhtu on isu kalaroa järele. Praegu on minu kalasöömine ikkagi rohkem selline "põnev" tegevus. Vahel maitseb ja vahel mitte nii väga. Need meremaitsed on ikka veel võõrad. Seepärast olen enamuse oma kalalistest toitudest püüdnud tugevate maitseainetega teha. Seekord proovisin veidi kergemat lahendust. Nii ja naa tulemus oli. Peab mõne teise kalaga proovima.


500 g valget kalafileed
1 dl valget veini
1 dl rõõska koort (35%)
Soola
Valget pipart
SM Lime & Mind maitseainet
Purustatud kaffir laimi lehti.










Aseta kalafileed väikese ahjuvormi põhja. Sega valge vein, rõõsk koor ja maitseained ning vala üle kalafileede. Küpseta 225 kraadises ahjus 20 minutit.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar