laupäev, 30. oktoober 2010

Hapukapsasupp

See on minu arvates parim hapukapsasupp! Retsept pärineb Rimi koduleheküljelt, kuid olen seda kohandanud vastavalt oma maitsele.

250 g peenikesi grill või suitsuvorste (eelistan grillvorste kuid täna oli kodu lähedal poes ka
2 spl röstitud sibulahelbeid
1 küüslauguküüs
1,5 dl õunasiidrit
500 g hapukapsast
1,5 l kanapuljongit
3 kartulit
1 tl tüümianit
soola





Kuumuta poti põhjas tükeldatud vorstitükid ning lisa sibul ja küüslauguküüs. Lisa siider ning hauta kuni see on aurustunud.  Lisa hapukapsas, siider, kanapuljong ning hauta madalal tulel 20 minutit. Lisa tükeldatud kartulid ning lisa tüümian. Hauta veel 25 minutit.

3 kommentaari:

  1. täitsa ok supp, ehkki kasutasin vorsti asemel sinki - palju tervislikum! :) ja muidugi päris sibulat.
    aga ikkagi pean tunnistama, et vana hea sealiha-hapukapsasupp on yle kõige.

    VastaKustuta
  2. aga proovi korra ka mõne vürtsikama grillvorstiga...
    ja kui võtad sealiha-hapukapsasupi tegemise ette siis olen meeleldi nõus seda degusteerima tulema.. äkki ei ole minul see lihtsalt siis veel õnnestunud..

    VastaKustuta
  3. eiei... see vorst-sink seal sees just oli nagu üle... grillvorsti ma yldse ei söö, kui viisakus just ei nõua - ei maitse lihtsalt.
    et minu lemmikhapukapsasupp ongi põhimõtteliselt vesi, tykike sealiha, hapukapsas ja sibul. ei midagi segavat sinna juurde. vaevalt sulle see mingit positiivset elamust tekitaks - ei ole normaalsete inimeste supp. enamasti on ju kartul ja oh-õudu-kruup ja muud jama seal sees.

    VastaKustuta