teisipäev, 9. november 2010

Borš hapukapsaga

Salvesti borš on minu lemmik kiirtoit. Seda on alati saada minu kodupoes ning üldjuhul on mul purk ka kodus tagavaraks. Kui aga nälg ei tapa ning jõuad oodata 30-40 minutit siis tasub kindlasti borši teha ise.Tulemus on vaeva väärt.

500 hapukapsast
5 keedupeeti
2 l vett
3 kartulit
2 porgandit
1 sibul
2 tl õli
1 tl äädikat
1 loorberileht
2 tera vürtsi
2 spl tomatipastat
2 puljongikuubikut
0,5 tl soola
1 tl suhkurt
2 tl hakitud tilli
 Soovi korral viinereid

Tükelda sibul (mina purustasin blenderis) Kuumuta poti põhjas õli ning prae sibul. Riivi porgand ja peet jämeda riiviga ning lisa sibulale. Lisa kõik teised koostisosad ning hauta kaane all 20-30 minutit. Enne serveerimist võta välja loorberileht ning vürtsiterad :)
Kui soovid supile lisada lihalist siis mina praadisin juurde viineriviilud ning lisasin enne serveerimist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar