esmaspäev, 26. november 2012

Seene-vorsti crostinid

Ma olen täiesti lummatud sellest toidust. Milline meeletult hea kombinatsioon meil välja kukkus. Ma kujutan ette, et ma olen võimeline üpris lühikese aja jooksul ära sööma kogu selle retsepti koguse jagu crostinisid. Tuleb vist omale plaani võtta kui ma vahel üksi peaks koju jääma. Hea vein ning pannitäis seene-vorsti crostinisid ning mõni hea naistekas raamatu või filmina. (jäin nüüd veidi unistama...)  Tuleb tunnistada, et pildi pealt vaadates pole and suuremad asjad kaunitarid...aga maitse.. Ma võin praegu täie kindlusega öelda, et tegemist praegu minu lemmiktoiduga selles blogis... Kuigi crostinid peaks olema väikesed ning need leivad tuleks "ametlikult" enne serveerimist veel pooleks lõigata siis mina küll ei mõista miks ma seda tegema peaks.......



1 Fazeri Bocatta
3 küüslauguküünt
1 spl oliiviõli
150 g hakitud itaalia salaamit
200 ml kuiva valget veini
300 g jämedalt hakitud seeni
150 g kooritud hakitud tomateid
6 spl lihapuljongit
soola, pipart







Haki 2 küüslauguküünt, Kuumuta pannil õli ning lisa hakitud küülauk ja salaami. Küpseta madalal kuumusel 5 minutit. Lisa pannile vein ning kuumuta kuni see on aurustunud. Lisa pannile seened ning küpseta mõned minutid. Seejärel lisa pannile tomatid. Kuumuta ning lisa lusika haaval puljong kuni seened on läbi küpsenud Maisesta soola ja pipraga. Lõika leivast 1-1.5 cm paksused viilud ning rösti mõlemalt poolt. Hõõru küüslauguga ning tõsta peale seene-vorstisegu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar